Monday, May 3, 2010

Dahsyatnya Projek Fitnah PAS











Sejak dulu lagi, kita selalu dengar daripada pimpinan PAS yang selalu memfitnah UMNO/BN. Juak-juak PAS pula akan bertakbir setiap kali fitnah tersebut dinyatakan. Tak kira tempat, masjid, surau atau di tempat-tempat awam.


Dahsyat sungguh.


Bila UMNO/BN nafikan, jangan harap la diaorang ni percaya. Juak-juak ni mengaku pejuang Islam. Tapi bila masuk bab hukum agama, mana yang bagi keuntungan pada parti, diaorang akan amalkan. Dalam kes liwat Anwar, juak-juak PAS ni menuntut supaya hukum Islam digunapakai iaitu 4 orang saksi. Tapi dalam isu fitnah UMNO/BN, tak perlu 4 orang saksi. DS Najib, DS Rosmah adalah contoh mangsa fitnah mereka. Tak perlu selidik dan melalui 4 orang saksi, korang dah percaya bulat-bulat. Pakai saja hujah-hujah fitnah pemimpin pembangkang, walaupun si Tian Chua, Lim Guan Eng atau Nga Kor Ming, pasti mereka akan percaya 100% dan bertakbir.


Lebih dahsyat lagi, rupa-rupanya operasi fitnah PAS ni ada peruntukan yang besar. RM 4 juta. baca disini


Bayangkan, kalau projek Kerajaan Pusat yang bernilai RM4 juta dan dilaksanakan untuk kebaikan rakyat dikatakan membazir oleh juak-juak pembangkang. Tapi untuk projek fitnah bernilai RM4 juta anjuran PAS semata-mata untuk memburukkan pemimpin Kerajaan, bukan satu pembaziran bagi mereka malah dihalalkan!


Anda mengenepikan kepentingan rakyat. Rakyat menderita. Bantuan-bantuan tidak disalurkan. Rakyat mengadu tetapi tidak diendahkan. Patutlah, rupa-rupanya peruntukan tersebut telah disalurkan kepada projek fitnah (mungkin?).


PAS mengaku menganjurkan Islam untuk kebaikan Ummah didunia dan akhirat, tapi secara senyap-senyap mereka menjalankan operasi fitnah. Malahan, projek fitnah ini dibiayai oleh pemimpin mereka. Perkara ini diakui oleh seorang pemimpin mereka.


Wahai pemimpin dan juak-juak PAS. Anda mengaku anda lebih Islam daripada orang lain, tetapi anda menganjurkan fitnah yang maha dahsyat. Islam cara apakah ini? Anda terlalu ghairah berpolitik sehinggakan semua perkara sudah tidak dapat dibezakan baik buruknya.


Paling sedih, anda sanggup mengeluarkan belanja yang besar semata-mata untuk menyebarkan dakyah secara fitnah!

No comments: