Monday, April 26, 2010

Sudah kembali

Nampaknya, Hulu Selangor sudah kembali pada Barisan Nasional. Alhamdulillah. Tapi macam biasa, pembangkang tetap akan kata itu dan ini. SPR tak betullah, sistem tak adillah dan bermacam-macam ribu alasan. Nampak sangat dalam hal ini, pembangkang tak pernah untuk memahami maksud sebenar rukun iman ke 6 iaitu Beriman kepada Qada' dan Qadar.


Bagi BN pula, bila sudah kembali mendapat sokongan rakyat walaupun masih belum mencapai kekuatan sebenar, perlu sentiasa rendah diri, mendahului rakyat dan menunaikan janji-janjinya. Dalam hal ini, YB Kamalanathan perlu bekerjasama dengan YB Dato' Noh Omar untuk pastikan setiap janji-janji ditepati.


Kepada YB Kamalanathan pula, jangan jadi manusia yang angkuh bila gelaran 'YB' sudah menjadi panggilan seharian. Penduduk akan melihat gerak geri YB dari hari ke hari. Silap langkah, PRU 13 akan nanti, BN akan terlepas lagi kerusi Hulu Selangor. Jadi, amanah dan tugasan perlu dilaksanakan sebaik mungkin.


Saya doakan moga BN akan kembali mendapat sokongan rakyat. Lepas ini ada satu lagi ujian di Sibu. Moga-moga, kemenangan tetap berpihak kepada BN.


Satu lagi, taktakut juga sudah kembali.

No comments: